|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
31.03.2014 ( Isnin )
|
|
Kelas
|
3M / 3DEF
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang / 0200 Petang –
0310 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 REKA CIPTA
|
|
Topik
|
1.2 Pemilihan Idea
1.2.1 Menilai dan Memilih Idea yang Paling Sesuai
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Menilai dan memilih idea yang paling sesuai.
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, pelajar membaca maklumat yang
terdapat dalam buku teks, sumbangsaran guru dan pelajar, pelajar membuat lakaran
secara individu berdasarkan idea yang dipilih
|
|
BBM
|
Buku Teks, Buku Rujukan
KHB
|
|
Nilai Murni
|
Perihatin, Sistematik, Kreatif
|
|
Refleksi
|
Pelajar bersemangat dan
menunjukkan minat sepanjang sesi
p&p.
Hampir pelajar dapat menilai
dan memilih idea yang paling sesuai untuk menyelesaikan masaah yang dihadapi.
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan
Sivik dan Kewarganegaraan
|
|
Tarikh
|
01.04.2014 ( Selasa )
|
|
Kelas
|
2L
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
|
|
Aktiviti
|
GURU MENJADI GURU
PENGIRING / JURULATIH PERTANDINGAN BOLA SEPAK B15 MSSG SAMARAHAN DI SMK
TEBEDU
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
01.04.2014 ( Selasa )
|
|
Kelas
|
3L
|
|
Masa
|
0510 Petang – 0620 Petang
|
|
Aktiviti
|
GURU MENJADI GURU
PENGIRING / JURULATIH PERTANDINGAN BOLA SEPAK B15 MSSG SAMARAHAN DI SMK
TEBEDU
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
02.04.2014 ( Rabu )
|
|
Kelas
|
3ABC
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
|
|
Aktiviti
|
GURU MENJADI GURU
PENGIRING / JURULATIH PERTANDINGAN BOLA SEPAK B15 MSSG SAMARAHAN DI SMK
TEBEDU
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
02.04.2014 ( Rabu )
|
|
Kelas
|
3L
|
|
Masa
|
0435 Petang – 0545 Petang
|
|
Aktiviti
|
GURU MENJADI GURU
PENGIRING / JURULATIH PERTANDINGAN BOLA SEPAK B15 MSSG SAMARAHAN DI SMK
TEBEDU
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
03.04.2014 ( Khamis )
|
|
Kelas
|
3DEF
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 REKA CIPTA
|
|
Topik
|
1.2 Pemilihan Idea
1.2.1 Menilai dan Memilih Idea yang Paling Sesuai
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Menilai dan memilih idea yang paling sesuai.
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, pelajar membaca maklumat yang
terdapat dalam buku teks, sumbangsaran guru dan pelajar, pelajar membuat
lakaran secara individu berdasarkan idea yang dipilih
|
|
BBM
|
Buku Teks, Buku Rujukan
KHB
|
|
Nilai Murni
|
Perihatin, Sistematik, Kreatif
|
|
Refleksi
|
Pelajar bersemangat dan
menunjukkan minat sepanjang sesi
p&p.
Hampir pelajar dapat
menilai dan memilih idea yang paling sesuai untuk menyelesaikan masaah yang
dihadapi.
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan
Sivik dan Kewarganegaraan
|
|
Tarikh
|
03.04.2014 ( Khamis )
|
|
Kelas
|
2C
|
|
Masa
|
0200 – 0310 Petang
|
|
Tema
|
3 HIDUP BERMASYARAKAT
|
|
Unit
|
Unit 3 Menghormati Hak Orang Lain
|
|
Objektif
|
Pada akhir unit ini,
pelajar dapat ;
·
Menjelaskan kepentingan menghormati hak orang lain
·
Menghormati hak orang lain
·
Menghargai amalan menghormati hak orang lain
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, pelajar membaca petikan dalam
buku teks, sumbangsaran guru dan pelajar.
|
|
BBM
|
Buku Teks, Buku Rujukan PSK
|
|
Nilai Murni
|
Hormat-menghormati, Sayang-menghargai
|
|
Refleksi
|
Para pelajar menunjukkan
semangat dan kerjasama yang baik sepanjang sesi p&p berjalan.
Hampir semua dapat menjelaskan
kepentingan menghormati hak orang lain dan mengamalkan sikap menghormati
orang lain.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
04.04.2014 ( Jumaat )
|
|
Kelas
|
3ABC / 3M
|
|
Masa
|
0200 – 0310
Petang / 0510 – 0620 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 REKA CIPTA
|
|
Topik
|
1.2 Pemilihan Idea
1.2.1 Menilai dan Memilih Idea yang Paling Sesuai
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses p&p
ini, pelajar dapat ;
·
Menilai dan memilih idea yang paling sesuai.
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, pelajar membaca maklumat yang
terdapat dalam buku teks, sumbangsaran guru dan pelajar, pelajar membuat
lakaran secara individu berdasarkan idea yang dipilih
|
|
BBM
|
Buku Teks, Buku Rujukan
KHB
|
|
Nilai Murni
|
Perihatin, Sistematik, Kreatif
|
|
Refleksi
|
Pelajar bersemangat dan
menunjukkan minat sepanjang sesi
p&p.
Hampir pelajar dapat
menilai dan memilih idea yang paling sesuai untuk menyelesaikan masaah yang
dihadapi.
|
No comments:
Post a Comment