Sunday, April 20, 2014

RPH M14

M/Pelajaran
Kemahiran Hidup Berepadu - Pertanian
Tarikh
31.03.2014 ( Isnin )
Kelas
3M / 3DEF
Masa
1250 Tengah Hari – 0200 Petang / 0200 Petang – 0310 Petang
Bab
BAB 1 REKA CIPTA
Topik
1.2  Pemilihan Idea
1.2.1  Menilai dan Memilih Idea yang Paling Sesuai
Objektif
Pada akhir proses p&p ini, pelajar dapat ;
·         Menilai dan memilih idea yang paling sesuai.
Aktiviti
Penerangan guru, pelajar membaca maklumat yang terdapat dalam buku teks, sumbangsaran guru dan pelajar, pelajar membuat lakaran secara individu berdasarkan idea yang dipilih
BBM
Buku Teks, Buku Rujukan KHB
Nilai Murni
Perihatin, Sistematik, Kreatif
Refleksi
Pelajar bersemangat dan menunjukkan minat sepanjang  sesi p&p.
Hampir pelajar dapat menilai dan memilih idea yang paling sesuai untuk menyelesaikan masaah yang dihadapi.




M/Pelajaran
Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan
Tarikh
01.04.2014 ( Selasa )
Kelas
2L
Masa
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
Aktiviti
GURU MENJADI GURU PENGIRING / JURULATIH PERTANDINGAN BOLA SEPAK B15 MSSG SAMARAHAN DI SMK TEBEDU




M/Pelajaran
Kemahiran Hidup Berepadu - Pertanian
Tarikh
01.04.2014 ( Selasa )
Kelas
3L
Masa
0510 Petang – 0620 Petang
Aktiviti
GURU MENJADI GURU PENGIRING / JURULATIH PERTANDINGAN BOLA SEPAK B15 MSSG SAMARAHAN DI SMK TEBEDU




M/Pelajaran
Kemahiran Hidup Berepadu - Pertanian
Tarikh
02.04.2014 ( Rabu )
Kelas
3ABC 
Masa
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
Aktiviti
GURU MENJADI GURU PENGIRING / JURULATIH PERTANDINGAN BOLA SEPAK B15 MSSG SAMARAHAN DI SMK TEBEDU




M/Pelajaran
Kemahiran Hidup Berepadu - Pertanian
Tarikh
02.04.2014 ( Rabu )
Kelas
3L
Masa
0435 Petang – 0545 Petang
Aktiviti
GURU MENJADI GURU PENGIRING / JURULATIH PERTANDINGAN BOLA SEPAK B15 MSSG SAMARAHAN DI SMK TEBEDU




M/Pelajaran
Kemahiran Hidup Berepadu - Pertanian
Tarikh
03.04.2014 ( Khamis )
Kelas
3DEF
Masa
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
Bab
BAB 1 REKA CIPTA
Topik
1.2  Pemilihan Idea
1.2.1  Menilai dan Memilih Idea yang Paling Sesuai
Objektif
Pada akhir proses p&p ini, pelajar dapat ;
·         Menilai dan memilih idea yang paling sesuai.
Aktiviti
Penerangan guru, pelajar membaca maklumat yang terdapat dalam buku teks, sumbangsaran guru dan pelajar, pelajar membuat lakaran secara individu berdasarkan idea yang dipilih
BBM
Buku Teks, Buku Rujukan KHB
Nilai Murni
Perihatin, Sistematik, Kreatif
Refleksi
Pelajar bersemangat dan menunjukkan minat sepanjang  sesi p&p.
Hampir pelajar dapat menilai dan memilih idea yang paling sesuai untuk menyelesaikan masaah yang dihadapi.



M/Pelajaran
Pendidikan Sivik dan Kewarganegaraan
Tarikh
03.04.2014 ( Khamis )
Kelas
2C
Masa
0200 – 0310 Petang
Tema
3  HIDUP BERMASYARAKAT
Unit
Unit 3  Menghormati Hak Orang Lain
Objektif
Pada akhir unit ini, pelajar dapat ;
·      Menjelaskan kepentingan menghormati hak orang lain
·      Menghormati hak orang lain
·      Menghargai amalan menghormati hak orang lain
Aktiviti
Penerangan guru, pelajar membaca petikan dalam buku teks, sumbangsaran guru dan pelajar.
BBM
Buku Teks, Buku Rujukan PSK
Nilai Murni
Hormat-menghormati, Sayang-menghargai
Refleksi
Para pelajar menunjukkan semangat dan kerjasama yang baik sepanjang sesi p&p berjalan.
Hampir semua dapat menjelaskan kepentingan menghormati hak orang lain dan mengamalkan sikap menghormati orang lain.



M/Pelajaran
Kemahiran Hidup Berepadu - Pertanian
Tarikh
04.04.2014 ( Jumaat )
Kelas
3ABC / 3M
Masa
0200 – 0310  Petang  /  0510 – 0620 Petang
Bab
BAB 1 REKA CIPTA
Topik
1.2  Pemilihan Idea
1.2.1  Menilai dan Memilih Idea yang Paling Sesuai
Objektif
Pada akhir proses p&p ini, pelajar dapat ;
·         Menilai dan memilih idea yang paling sesuai.
Aktiviti
Penerangan guru, pelajar membaca maklumat yang terdapat dalam buku teks, sumbangsaran guru dan pelajar, pelajar membuat lakaran secara individu berdasarkan idea yang dipilih
BBM
Buku Teks, Buku Rujukan KHB
Nilai Murni
Perihatin, Sistematik, Kreatif
Refleksi
Pelajar bersemangat dan menunjukkan minat sepanjang  sesi p&p.
Hampir pelajar dapat menilai dan memilih idea yang paling sesuai untuk menyelesaikan masaah yang dihadapi.



No comments:

Post a Comment