|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
14.07.2014 ( Isnin )
|
|
Kelas
|
3M / 3DEF
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang / 0200 Petang –
0310 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 LANDSKAP (
ELEKTIF PERTANIAN )
|
|
Topik
|
1.3.4 Menghasilkan Pelan Induk Reka Bentuk Taman
Mini
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Menghasilkan pelan induk reka bentuk taman mini.
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar
Pelajar membuat lukisan
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB, Buku
Rujukan KHB, kertas lukisan, pensel
|
|
Nilai Murni
|
Rasional, Sayang alam sekitar, Prihatin
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
Isi pelajaran dapat
disampaikan dengan baik.
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan
Sivik dan Kewarganegaraan
|
|
Tarikh
|
15.07.2014 ( Selasa )
|
|
Kelas
|
2L
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
|
|
Tema
|
4 WARISAN KEPELBAGAIAN BUDAYA MALAYSIA
|
|
Unit
|
Unit 5 Warisan
Kesenian Pelbagai Kaum
|
|
Objektif
|
Pada akhir unit ini,
pelajar dapat ;
·
Menerangkan jenis – jenis warisan kesenian pelbagai
kaum
·
Melibatkan diri dalam usaha mengekalkan warisan
kesenian pelbagai kaum
·
Berbangga dengan kekayaan warisan budaya Malaysia
·
Menerima dan menghormati warisan kesenian pelbagai kaum
·
Mengapresiasi sumbangan pelbagai kesenian dalam
pembentukan Malaysia
|
|
Aktiviti
|
Pengenalan
|
|
BBM
|
Buku Teks, Buku Rujukan PSK
|
|
Nilai Murni
|
Bangga pada negara,
Hormat - menghormati
|
|
Refleksi
|
Proses p & p
berjalan dengan lancar.
Isi pelajaran dapat
disampaikan dengan baik.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
15.07.2014 ( Selasa )
|
|
Kelas
|
3L
|
|
Masa
|
0510 Petang – 0620 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 LANDSKAP (
ELEKTIF PERTANIAN )
|
|
Topik
|
1.3.4 Menghasilkan Pelan Induk Reka Bentuk Taman
Mini
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Menghasilkan pelan induk reka bentuk taman mini.
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar
Pelajar membuat lukisan
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB, Buku
Rujukan KHB, kertas lukisan, pensel
|
|
Nilai Murni
|
Rasional, Sayang alam sekitar, Prihatin
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
Isi pelajaran dapat
disampaikan dengan baik.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
16.07.2014 ( Rabu )
|
|
Kelas
|
3ABC
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 LANDSKAP (
ELEKTIF PERTANIAN )
|
|
Topik
|
1.3.4 Menghasilkan Pelan Induk Reka Bentuk Taman
Mini
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Menghasilkan pelan induk reka bentuk taman mini.
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar
Pelajar membuat lukisan
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB, Buku
Rujukan KHB, kertas lukisan, pensel
|
|
Nilai Murni
|
Rasional, Sayang alam sekitar, Prihatin
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
Isi pelajaran dapat
disampaikan dengan baik.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
16.07.2014 ( Rabu )
|
|
Kelas
|
3L
|
|
Masa
|
0435 Petang – 0545 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 LANDSKAP (
ELEKTIF PERTANIAN )
|
|
Topik
|
1.3.5 Melakar Pandangan Perspektif
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Melakar Pandangan Perspektif
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB, Buku
Rujukan KHB, kertas lukisan, Pensel
|
|
Nilai Murni
|
Rasional, Sayang alam sekitar
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
Isi pelajaran dapat
disampaikan dengan baik.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
17.07.2014 ( Khamis )
|
|
Kelas
|
3DEF
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 LANDSKAP (
ELEKTIF PERTANIAN )
|
|
Topik
|
1.3.5 Melakar Pandangan Perspektif
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Melakar Pandangan Perspektif
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB, Buku
Rujukan KHB, kertas lukisan, Pensel
|
|
Nilai Murni
|
Rasional, Sayang alam sekitar
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
Isi pelajaran dapat
disampaikan dengan baik.
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan
Sivik dan Kewarganegaraan
|
|
Tarikh
|
17.07.2014 ( Khamis )
|
|
Kelas
|
2C
|
|
Masa
|
0200 – 0310 Petang
|
|
Tema
|
4 WARISAN KEPELBAGAIAN BUDAYA MALAYSIA
|
|
Unit
|
Unit 5 Warisan
Kesenian Pelbagai Kaum
|
|
Objektif
|
Pada akhir unit ini,
pelajar dapat ;
·
Menerangkan jenis – jenis warisan kesenian pelbagai
kaum
·
Melibatkan diri dalam usaha mengekalkan warisan
kesenian pelbagai kaum
·
Berbangga dengan kekayaan warisan budaya Malaysia
·
Menerima dan menghormati warisan kesenian pelbagai kaum
·
Mengapresiasi sumbangan pelbagai kesenian dalam
pembentukan Malaysia
|
|
Aktiviti
|
Pengenalan
|
|
BBM
|
Buku Teks, Buku Rujukan PSK
|
|
Nilai Murni
|
Bangga pada negara,
Hormat - menghormati
|
|
Refleksi
|
Proses p & p
berjalan dengan lancar.
Isi pelajaran dapat
disampaikan dengan baik.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
18.07.2014 ( Jumaat )
|
|
Kelas
|
3ABC / 3M
|
|
Masa
|
0200 – 0310
Petang / 0510 – 0620 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 LANDSKAP (
ELEKTIF PERTANIAN )
|
|
Topik
|
1.3.5 Melakar Pandangan Perspektif
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Melakar Pandangan Perspektif
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB, Buku
Rujukan KHB, kertas lukisan, Pensel
|
|
Nilai Murni
|
Rasional, Sayang alam sekitar
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
Isi pelajaran dapat
disampaikan dengan baik.
|
No comments:
Post a Comment