|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
22.09.2014 ( Isnin )
|
|
Kelas
|
3M / 3DEF
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang / 0200 Petang –
0310 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 REKA CIPTA (
Amali )
|
|
Topik
|
1.6.3 Memeriksa dan
Menguji Sambungan dan Pemasangan
1.6.4 Menguji dan
Menilai Projek
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Memeriksa dan Menguji
Sambungan dan Pemasangan
·
Menguji dan Menilai Projek
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar.
Pelajar membuat amali seperti yang telah
dirancangkan.
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB
|
|
Nilai Murni
|
Sistematik, Kemas
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan
Sivik dan Kewarganegaraan
|
|
Tarikh
|
23.09.2014 ( Selasa )
|
|
Kelas
|
2L
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
|
|
Tema
|
4 WARISAN KEPELBAGAIAN BUDAYA MALAYSIA
|
|
Unit
|
Unit 5 Warisan
Kesenian Pelbagai Kaum
|
|
Objektif
|
Pada akhir unit ini,
pelajar dapat ;
·
Menerangkan jenis-jenis warisan kraf tangan tradisional
Malaysia
·
Melibatkan diri dalam usaha mengekalkan jenis-jenis
kraf tangan tradisional Malaysia
·
Berbangga dengan kekayaan warisan budaya Malaysia
|
|
Aktiviti
|
5F – Cantiknya Kraf Tangan Tradisional Malaysia
|
|
BBM
|
Buku Teks, Buku Rujukan PSK
|
|
Nilai Murni
|
Bangga pada negara,
Hormat - menghormati
|
|
Refleksi
|
Proses p & p
berjalan dengan lancar.
Isi pelajaran dapat
disampaikan dengan baik.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
23.09.2014 ( Selasa )
|
|
Kelas
|
3L
|
|
Masa
|
0510 Petang – 0620 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 REKA CIPTA (
Amali )
|
|
Topik
|
1.6.3 Memeriksa dan
Menguji Sambungan dan Pemasangan
1.6.4 Menguji dan
Menilai Projek
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Memeriksa dan Menguji
Sambungan dan Pemasangan
·
Menguji dan Menilai Projek
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar.
Pelajar membuat amali seperti yang telah
dirancangkan.
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB
|
|
Nilai Murni
|
Sistematik, Kemas
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
24.09.2014 ( Rabu )
|
|
Kelas
|
3ABC
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 REKA CIPTA (
Amali )
|
|
Topik
|
1.6.3 Memeriksa dan
Menguji Sambungan dan Pemasangan
1.6.4 Menguji dan
Menilai Projek
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Memeriksa dan Menguji
Sambungan dan Pemasangan
·
Menguji dan Menilai Projek
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar.
Pelajar membuat amali seperti yang telah
dirancangkan.
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB
|
|
Nilai Murni
|
Sistematik, Kemas
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
24.09.2014 ( Rabu )
|
|
Kelas
|
3L
|
|
Masa
|
0435 Petang – 0545 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 REKA CIPTA (
Amali )
|
|
Topik
|
1.6.5 Membuat Kemasan
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Membuat Kemasan
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar.
Pelajar membuat amali seperti yang telah
dirancangkan.
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB
|
|
Nilai Murni
|
Sistematik, Kemas
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
25.09.2014 ( Khamis )
|
|
Kelas
|
3DEF
|
|
Masa
|
1250 Tengah Hari – 0200 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 REKA CIPTA (
Amali )
|
|
Topik
|
1.6.5 Membuat Kemasan
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Membuat Kemasan
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar.
Pelajar membuat amali seperti yang telah
dirancangkan.
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB
|
|
Nilai Murni
|
Sistematik, Kemas
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
|
|
M/Pelajaran
|
Pendidikan
Sivik dan Kewarganegaraan
|
|
Tarikh
|
25.09.2014 ( Khamis )
|
|
Kelas
|
2C
|
|
Masa
|
0200 – 0310 Petang
|
|
Tema
|
4 WARISAN KEPELBAGAIAN BUDAYA MALAYSIA
|
|
Unit
|
Unit 5 Warisan
Kesenian Pelbagai Kaum
|
|
Objektif
|
Pada akhir unit ini,
pelajar dapat ;
·
Menerangkan jenis-jenis warisan kraf tangan tradisional
Malaysia
·
Melibatkan diri dalam usaha mengekalkan jenis-jenis
kraf tangan tradisional Malaysia
·
Berbangga dengan kekayaan warisan budaya Malaysia
|
|
Aktiviti
|
5F – Cantiknya Kraf Tangan Tradisional Malaysia
|
|
BBM
|
Buku Teks, Buku Rujukan PSK
|
|
Nilai Murni
|
Bangga pada negara,
Hormat - menghormati
|
|
Refleksi
|
Proses p & p
berjalan dengan lancar.
Isi pelajaran dapat
disampaikan dengan baik.
|
|
M/Pelajaran
|
Kemahiran
Hidup Berepadu - Pertanian
|
|
Tarikh
|
26.09.2014 ( Jumaat )
|
|
Kelas
|
3ABC / 3M
|
|
Masa
|
0200 – 0310
Petang / 0510 – 0620 Petang
|
|
Bab
|
BAB 1 REKA CIPTA (
Amali )
|
|
Topik
|
1.6.5 Membuat Kemasan
|
|
Objektif
|
Pada akhir proses
p&p ini, pelajar dapat ;
·
Membuat Kemasan
|
|
Aktiviti
|
Penerangan guru, sumbangsaran antara guru dan
pelajar.
Pelajar membuat amali seperti yang telah
dirancangkan.
|
|
BBM
|
Buku Teks KHB
|
|
Nilai Murni
|
Sistematik, Kemas
|
|
Refleksi
|
Proses P& P berjalan
dengan lancar.
|
No comments:
Post a Comment